Золоті правила класного
керівника
1.
Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
2.
Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він
сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний
і відвертий.
3.
У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад
такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним
найсокровеннішим...
4.
Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це
наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5.
Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас
енергії завдяки природі, мистецтву.
6.
Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що
вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати
дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона
відповість тим самим.
7.
Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди
цікаво.
8.
Завдання вчителя, як особистості: „знайди
себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти
собою і допомогти дітям зробити те саме.
9.
Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти
вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
10. Класний керівник
має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає,
що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
11. Педагог має бути
річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати
поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12. Вчителю слід
дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між
учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен
берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність
дитини.
Вчителю необхідно
виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід
добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що
навчання у школі – це їхня найважливіша робота.
Немає коментарів:
Дописати коментар