1  тематична атестація  6 клас
1 варіант
1. Зробити синтаксичний розбір
словосполучень.
Читаю мовчки – 
Білосніжна скатертина – 
Надзвичайно гарний – 
Думатиму про вас – 
2. Підкреслити в
реченні усі члени  та дати повну його
характеристику.
Тече туман у берегах ріки.
_______________________________________________
______________________________________________________________________
Учітеся, брати мої, думайте, читайте!______________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
3. Підкреслити в
реченнях однорідні члени  та
узагальнювальні слова 
 ( якщо є), вставити пропущені розділові знаки.
·       У гущавині
молодого гілля ціла орда усілякого птаства чижі кропив’янки горлиці горобці.
·       І сніг і цвіт
і дощ і град я спраглим серцем все приємлю.
·       Все в золоті
каштани й вербняки Святошин і Печерськ і Позняки.
·       Мине все на
світі і злочин і лють лиш праця одна не минає.
4. Підкреслити у
реченнях звертання, вставити пропущені розділові знаки.
·       Бувай здорова
дівчино чорноброва!
·       Україно Ти
моя молитва!
·      Та чого ж ти
жовтий клене зажурився?
·      Сьогодні я
прийшов до вас у гості мої густі зелені верболози.
5. Підкреслити у
реченнях вставні слова, вставити пропущені розділові знаки.
·       Я мислю отже
існую.
·       Я мабуть таки
дочекаюсь бо для чого так вперто чекать?
·       Здається
зрозуміло це і просто.
·       По-моєму
сьогодні вперіщить добряча злива.
6. Підкреслити у
реченнях граматичні основи, вказати, просте чи складне речення.
·       Прийшла
пора  грибів і журавлів, вдягнувся у
кирею ліс. -_________________
·       Жити –
значить любити.- _____________________________________________
·       Я люблю
читати , вишивати, танцювати  і
веселитись. - ___________________
Тематична атестація ,, Повторення вивченого,,  6 клас
2 варіант
1. Зробити синтаксичний розбір
словосполучень.
Пишу охайно  – 
Чорноброва дівчина  – 
Особливо ніжний  – 
Дуже темно  – 
2. Підкреслити усі
члени речення та дати повну його характеристику.
Чатує осінь на останнє листя дуба.
_____________________________________________
______________________________________________________________________
3. Підкреслити в
реченнях однорідні члени  та
узагальнювальні слова  ( якщо є),
вставити пропущені розділові знаки.
·       Із землі
показалася перша зелень проліски фіалочки первоцвіт.
·       І трави  і води і гори і квіти усе нам сіяло ласкаво й
привітно.
·       Кущові
рослини смородина порічки аґрус розпросторились розрослись на весь сад.
·       Воля
братерство рівність освіта збудять ізнов Україну!
4. Підкреслити у
реченнях звертання, вставити пропущені розділові знаки.
·       Батьку наш
Тарасе дай вогню у слово!
·      Здоров мій
друже мій старий Оксене!
·      І радуй
вовіки мій любий народе зерном і піснями.
·      Полинова моя
Вітчизно хай святиться твоє ім’я!
5. Підкреслити у
реченнях вставні слова, вставити пропущені розділові знаки.
·       На щастя ви
до себе надто строгі.
·       Так що відійдіть
будь ласка хто боїться бути збитим.
·       Я хотів би
наприклад поїхати на Канари.
·       На жаль не
здійснилися  гетьманські надії.
6. Підкреслити у
реченнях граматичні основи, вказати, просте чи складне речення.
·       Птиця
створена для літання а чоловік народжений для праці. -
·       Боротися –
значить жити. -
·       Вони довго
розмовляли, сперечались, плакали і сміялись. -
Немає коментарів:
Дописати коментар