6 КЛАС

1  тематична атестація  6 клас
1 варіант

1. Зробити синтаксичний розбір словосполучень.
                              який?
 Наприклад:  білий     сніг   - прост., імен.

Читаю мовчки –

Білосніжна скатертина –

Надзвичайно гарний –

Думатиму про вас –

2. Підкреслити в реченні усі члени  та дати повну його характеристику.

Тече туман у берегах ріки. _______________________________________________
______________________________________________________________________
Учітеся, брати мої, думайте, читайте!______________________________________
______________________________________________________________________

3. Підкреслити в реченнях однорідні члени  та узагальнювальні слова
 ( якщо є), вставити пропущені розділові знаки.

·       У гущавині молодого гілля ціла орда усілякого птаства чижі кропив’янки горлиці горобці.
·       І сніг і цвіт і дощ і град я спраглим серцем все приємлю.
·       Все в золоті каштани й вербняки Святошин і Печерськ і Позняки.
·       Мине все на світі і злочин і лють лиш праця одна не минає.

4. Підкреслити у реченнях звертання, вставити пропущені розділові знаки.

·       Бувай здорова дівчино чорноброва!
·       Україно Ти моя молитва!
·      Та чого ж ти жовтий клене зажурився?
·      Сьогодні я прийшов до вас у гості мої густі зелені верболози.

5. Підкреслити у реченнях вставні слова, вставити пропущені розділові знаки.
·       Я мислю отже існую.
·       Я мабуть таки дочекаюсь бо для чого так вперто чекать?
·       Здається зрозуміло це і просто.
·       По-моєму сьогодні вперіщить добряча злива.

6. Підкреслити у реченнях граматичні основи, вказати, просте чи складне речення.
·       Прийшла пора  грибів і журавлів, вдягнувся у кирею ліс. -_________________
·       Жити – значить любити.- _____________________________________________

·       Я люблю читати , вишивати, танцювати  і веселитись. - ___________________
Тематична атестація ,, Повторення вивченого,,  6 клас
2 варіант

1. Зробити синтаксичний розбір словосполучень.
                              який?
 Зразок        :  білий     сніг   - прост., імен.

Пишу охайно  –

Чорноброва дівчина  –

Особливо ніжний  –

Дуже темно  –

2. Підкреслити усі члени речення та дати повну його характеристику.

Чатує осінь на останнє листя дуба. _____________________________________________
______________________________________________________________________

3. Підкреслити в реченнях однорідні члени  та узагальнювальні слова  ( якщо є), вставити пропущені розділові знаки.

·       Із землі показалася перша зелень проліски фіалочки первоцвіт.
·       І трави  і води і гори і квіти усе нам сіяло ласкаво й привітно.
·       Кущові рослини смородина порічки аґрус розпросторились розрослись на весь сад.
·       Воля братерство рівність освіта збудять ізнов Україну!

4. Підкреслити у реченнях звертання, вставити пропущені розділові знаки.

·       Батьку наш Тарасе дай вогню у слово!
·      Здоров мій друже мій старий Оксене!
·      І радуй вовіки мій любий народе зерном і піснями.
·      Полинова моя Вітчизно хай святиться твоє ім’я!

5. Підкреслити у реченнях вставні слова, вставити пропущені розділові знаки.
·       На щастя ви до себе надто строгі.
·       Так що відійдіть будь ласка хто боїться бути збитим.
·       Я хотів би наприклад поїхати на Канари.
·       На жаль не здійснилися  гетьманські надії.

6. Підкреслити у реченнях граматичні основи, вказати, просте чи складне речення.
·       Птиця створена для літання а чоловік народжений для праці. -
·       Боротися – значить жити. -
·       Вони довго розмовляли, сперечались, плакали і сміялись. -

Немає коментарів:

Дописати коментар