1 тематична атестація 6 клас
1 варіант
1. Зробити синтаксичний розбір
словосполучень.
який?
Наприклад:
білий сніг - прост., імен.
Читаю мовчки –
Білосніжна скатертина –
Надзвичайно гарний –
Думатиму про вас –
2. Підкреслити в
реченні усі члени та дати повну його
характеристику.
Тече туман у берегах ріки.
_______________________________________________
______________________________________________________________________
Учітеся, брати мої, думайте, читайте!______________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
3. Підкреслити в
реченнях однорідні члени та
узагальнювальні слова
( якщо є), вставити пропущені розділові знаки.
· У гущавині
молодого гілля ціла орда усілякого птаства чижі кропив’янки горлиці горобці.
· І сніг і цвіт
і дощ і град я спраглим серцем все приємлю.
· Все в золоті
каштани й вербняки Святошин і Печерськ і Позняки.
· Мине все на
світі і злочин і лють лиш праця одна не минає.
4. Підкреслити у
реченнях звертання, вставити пропущені розділові знаки.
· Бувай здорова
дівчино чорноброва!
· Україно Ти
моя молитва!
· Та чого ж ти
жовтий клене зажурився?
· Сьогодні я
прийшов до вас у гості мої густі зелені верболози.
5. Підкреслити у
реченнях вставні слова, вставити пропущені розділові знаки.
· Я мислю отже
існую.
· Я мабуть таки
дочекаюсь бо для чого так вперто чекать?
· Здається
зрозуміло це і просто.
· По-моєму
сьогодні вперіщить добряча злива.
6. Підкреслити у
реченнях граматичні основи, вказати, просте чи складне речення.
· Прийшла
пора грибів і журавлів, вдягнувся у
кирею ліс. -_________________
· Жити –
значить любити.- _____________________________________________
· Я люблю
читати , вишивати, танцювати і
веселитись. - ___________________
Тематична атестація ,, Повторення вивченого,, 6 клас
2 варіант
1. Зробити синтаксичний розбір
словосполучень.
який?
Зразок : білий сніг
- прост., імен.
Пишу охайно –
Чорноброва дівчина –
Особливо ніжний –
Дуже темно –
2. Підкреслити усі
члени речення та дати повну його характеристику.
Чатує осінь на останнє листя дуба.
_____________________________________________
______________________________________________________________________
3. Підкреслити в
реченнях однорідні члени та
узагальнювальні слова ( якщо є),
вставити пропущені розділові знаки.
· Із землі
показалася перша зелень проліски фіалочки первоцвіт.
· І трави і води і гори і квіти усе нам сіяло ласкаво й
привітно.
· Кущові
рослини смородина порічки аґрус розпросторились розрослись на весь сад.
· Воля
братерство рівність освіта збудять ізнов Україну!
4. Підкреслити у
реченнях звертання, вставити пропущені розділові знаки.
· Батьку наш
Тарасе дай вогню у слово!
· Здоров мій
друже мій старий Оксене!
· І радуй
вовіки мій любий народе зерном і піснями.
· Полинова моя
Вітчизно хай святиться твоє ім’я!
5. Підкреслити у
реченнях вставні слова, вставити пропущені розділові знаки.
· На щастя ви
до себе надто строгі.
· Так що відійдіть
будь ласка хто боїться бути збитим.
· Я хотів би
наприклад поїхати на Канари.
· На жаль не
здійснилися гетьманські надії.
6. Підкреслити у
реченнях граматичні основи, вказати, просте чи складне речення.
· Птиця
створена для літання а чоловік народжений для праці. -
· Боротися –
значить жити. -
· Вони довго
розмовляли, сперечались, плакали і сміялись. -
Немає коментарів:
Дописати коментар